פרסקו צבעים

מערכות צבע העיר הלבנה

מה שאנו שמים לב אליו כאשר אנו נכנסים לבית חדש הינם הצבעים על הקירות. למעשה טיח מינרלי יכול לשנות כל חלל  וצבעים אלה, יכולים לגרום לנו לאווירה הרצויה. מערכות צבע העיר הלבנה יש להתאים את טיח מינרלי לחללים השונים למשל אם אתם מעוניינים לצבוע את חדרי השינה, מומלץ כי טיח מינרלי בהיר יכסה את החללים הללו. יש כאלה שאוהבים טיח מינרלי אשר יהיה עם דוגמאות מסוימות ויש  כל מיני סוגים של טיח מינרלי דקורטיבי. ניתן למצוא צבעים מינרליים לקירות שהם עדיפים על צבעי אחרים כגון טיח מינרלי מסוג סיד שכבר לא משתמשים בו כמעט היום. ישנן שבלונות שניתן לבצוע באמצעותן דוגמאות שונות בקיר ועוד שיטות שונות. יש לזכור, כי ישנם צבעים מינרליים מסוגים שונים. יש כאלה אשר נועדו עבור צביעת קירות פנימיים וכן, טיח מינרלי עבור קירות חיצוניים מערכות צבע העיר הלבנה.

למעשה, טיח מינרלי, מערכות צבע העיר הלבנה  זו אמנות בפני עצמה תמיד מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע וכן, לשכור את שירותיו על מנת שיוכל לבצע את מריחת טיח מינרלי באופן נכון ומושלם. יש להכין את הקירות לפני הצביעה. סדקים יש למלא עם שפכטל מיוחד כך שלאחר שיוף השפכטל, יש למרוח טיח מינרלי כך שהצביעה תהיה חלקה לחלוטין. זה לא מפליא כי שוק הצבעים רק מתחדש כל העת ואנו עדים לכל מיני וריאציות של טיח מינרלי. מערכות צבע העיר הלבנה  יש לציין כי בבתים או דירות קטנות טיח מינרלי צריך להיות בהיר, על מנת לתת אשליה של מרחב גדול יותר. יש לציין כי טיח מינרלי כהה מדי, יקטין את החלל וצבע בגוונים כהי יוכל להתאים למשל לצביעת קיר מרכזי בסלון של בית או דירה גדולים.

באיזה סגנון או צבע תהיו מעוניינים לעצב את ביתכם?

זו שאלה טובה, אך מי שמבין בעיצוב, כבר ידע איזה סוג וגוון של טיח מינרלי יש לבחור. ישנו טיח מינרלי מאט אשר מתאים יותר לדירות או בתים בסגנון מערכות צבע העיר הלבנה יש להתחשב גם בסגנון הרהיטים שבחרתם. החוכמה היא ליצור הרמוניה בחללים השונים ולהתחשב בשאר האלמנים ובנתונים הכלליים של חללי הבית, כך שתנצלו את השימוש עם טיח מינרלי לטובתכם.  התהליך של עיצוב הבית, חייב להתחיל בעיצוב בסיסי ואז, יש לחבר את כל האלמנטים המתחילים עם טיח מינרלי. יש לשים  לב שלא ליצור תחושת עומס על הקירות כי אם נגיעות עדינות של דקורציה באמצעות טיח מינרלי יתאימו ויקנו טעם מעודן ואווירה נינוחה, מערכות צבע העיר הלבנה.

יש לציין, כי בחירה מוטעית של טיח מינרלי תגרום לתוצאה מאכזבת וחבל. זו הסיבה, כי יש להתייעץ עם המוכר בחנות לחומרי הבניין, כך שיוכל לייעץ לכם נכון. אם החלטתם לבצע שינוי בעיצוב הפנים של הבית, תוכלו להסתייע עם מעצב\ת פנים אשר ידע בדיוק מה הגוונים שעליכם לצבוע את קירות הבית. מעצב פנים, יוכל לבחור עבורכם טיח מינרלי מתאים לכל חלל וחלל מערכות צבע העיר הלבנה

עולם הצבעים לקירות הינו מגוון – בחרו נכון את הגוונים לקירות פנים הבית מערכות צבע העיר הלבנה

יש לציין כי עולם הצבע הינו עולם עשיר ומגוון להפליא. הבעיה היא שמרוב מניפות צבעים שנראה, קשה יהיה לנו לבחור טיח מינרלי מתאים לכל חלל וחלל. מערכות צבע העיר הלבנה  – יש אנשים שמעיזים יותר ויש  שמעיזים פחות. גם סוג טיח מינרלי חשוב ולכן יש לבחור טיח מינרלי מחברות ידועות. אחת מהחברות הצבע המובילות באיכות וצבעים עדכניים לסטייל העיצובי החדש של היום, הינה חברת פרסקו  צבעים אשר הוקמה בשנת 1994. החברה מייצרת את צבעיה על בסיס של חומרים טבעיים. השיטה והעיצוב של ייצור הצבעים של חברת פרסקו, מבוססת על המסורת האיטלקית. החברה פיתחה מוצרים כמו טיח מינרלי אשר מתאימים למזג האוויר הישראלי. .החברה הינה המשווקת הרשמית של עוד 4 חברות צבע בינלאומיות. מערכות צבע העיר הלבנה

מוצרים רלוונטים

יש לך שאלה? מחפש איש מקצוע?
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן