פרסקו צבעים

צבע לבן לקיר

כאשר זה מגיע לצביעת קירות, מתברר כי הישראלים עדיין שמרנים מאוד לגבי צבע הקירות בביתם. כ-80% מהישראלים מעדיפים צבע לבן לקיר. חלק יצבעו את הקירות בגוונים דומים של שמנת. גם אם החלטתם לצבוע את קירות הפנים עם צבע לבן לקיר, שימו לב לצבוע אותם באמצעות צבע לבן לקיר אקרילי. צבעים אלה הם נושמים, מתייבשים מהר וקל לנקות אותם בעזרת מטלית לחה ,במידה ועם  הזמן קיימים סימני ידיים או לכלוך אחר בקירות. מומלץ לבחור צבע לבן לקיר מאט ולא מבריק. יש לשמור היטב את המספר הסידורי של הצבע ואת החברה שייצרה אותו, כך שאם תצטרכו לבצע תיקונים תוכלו לתת את הסדרה של הצבע והמספר ואז תוכלו תמיד לתקן מדי פעם את  הצבע על הקירות.

יש לשים לב לעובדה, כי לא משנה באיזה גוון של צבע לבן לקיר אנשים יבחרו, מה שיקבע את הגוון האמיתי של צבע לבן לקיר הינה התאורה למשל, אם התאורה היא בגוון חם כמו צהוב, הקיר בסופו של דבר, יקבל את הגוון של התאורה. כמו כן אם התאורה היא לבנה לחלוטין, יש למצוא גוון של צבע לבן לקיר טיפה כהה יותר מאשר לבן צחור על מנת שלא יהיה אפקט של סנוור. רבים מאנשי מקצוע כגון צבעים מקצועיים, יעדיפו צבע לבן לקיר מסוג אקריל מאט ולא בגימור משי. הסיבה לכך היא שבגוון בגימור משי, כל בליטה נראית ויש לעבוד ולהכין היטב את הקיר. כמו כן, יש לעבור לפחות 3-4 ידיים עד שהצבע  ייראה טוב ובגוון הרצוי לכם.

להפוך את הקיר הצבוע לבן מפחות בנאלי למעוצב יותר

ניתן להפוך כל קיר אשר צבוע עם צבע לבן לקיר, לחדר אופנתי ועדכני באמצעות טקסטורה על קיר מרכזי אחד. עיצוב זה, מעניק לכל צבע לבן לקיר, מראה מעניין עדכני ומיוחד. כאשר אתם מעוניינים לשמור פחית שנשארה  לכם עם צבע לבן לקיר, אל תערבבו אותה עם מים, היות ולאחר שבועיים, תצטרכו להשליך את הפחית צבע לבן לקיר לפח האשפה. כאשר אתם מערבבים מים לדילול צבע לבן לקיר ערבבו את המים בדלי נפרד, באותו הדלי שאתם מוזגים אליו צבע לצביעת הקירות. את הפח המקורי של הצבע יש לסגור ולשמור באזור מוצל לשימוש לפעם הבאה. אם אתם מעוניינים ליצור אפקטים בקירות הצבועים עם צבע לבן לקיר, יש לעשות זאת באיזון.

יש לציין כי ידוע, כי בתים קטנים יש לצבוע את החללים הפנימיים, באמצעות צבע לבן לקיר. הסיבה היא כי הגוון הלבן מעניק אשליה של חללים גדולים יותר. גם מעצבי הפנים אוהבים לאחרונה את צבע לבן לקיר היות והוא חזר לאופנת העיצוב בגדול. כאשר תסיימו לצבוע עם צבע לבן לקיר, תוכלו להוסיף מראות ורהיטים כהים, אשר יעניקו קונטרסט יפה. אם תשאלו כל מעצב או מעצבת פנים לגבי צבע לבן לקיר, הם יענו לכם, כי לבל משדר טוהר, ניקיון, אצילות ומרחב.

בחירה נכונה של צבע לבן איכותי לקירות מחברה מובילה

על מנת לזכות בקירות צחים ולבנים באמצעות צבע לבן לקיר מסוג איכותי, יש לרכוש צבע זה מחברה מוכרת כמו פרסקו צבעים. החברה הינה אחת מחברות הצבעים המובילות וכן, מייצרת טייחים דקורטיביים. חומרי הגלם הינם טבעיים וידידותיים לסביבה, עמידים לשנים ומוכרים, הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי. החברה פיתחה צבעים לקירות אשר מתאימים במיוחד למזג האוויר הישראלי. הייצור של צבע לבן לקיר ושאר גווני הקשת שמייצרת החברה , היא על פי המסורת האיטלקית וכן, חברת פרסקו צבעים הינה המשווקת הבלעדית של 4 חברות צבע בינלאומיות.

מוצרים רלוונטים

יש לך שאלה? מחפש איש מקצוע?
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן